1/12/2022

1/12/2022

Podsumowanie czwartego kwartału 2021

Czwarty kwartał zawsze budzi we mnie dużo emocji - w tym czasie sporo się dzieje, a na rocznej liście przeczytanych książek może się zmienić naprawdę sporo! Można powiedzieć, że u mnie ten kwartał też trochę zmienił, bo łącznie udało mi się przeczytać 26 książek, które łącznie dały 7858 stron. Jeśli chodzi o ilość stron, jest to mój najlepszy kwartał w 2021 roku! Jeśli chodzi o liczbę książek, to zajmuje on drugie miejsce. Poniżej lista przeczytanych książek z oceną na skali od 1 do 10. 


Październik 

1. Dywan z wkładką  ★★★★★★

2. Oczarowanie ★★★★★★★ RECENZJA

3. Geniusz i obsesja ★★★★

4. Nawia ★★

5. Efekt pandy ★★★★★★★★

6. Opowieści o zmroku ★★★★★★

7. Wspomnienia przyszłości ★★

8. Mądrość mnicha ★★


Listopad

1. Przeklęte przedmioty ★★★★★★★ OPINIA NA LC

2. Miasto wszystkich zdrowych ★★★★

3. Rosja od kuchni ★★★★★★★★★ OPINIA NA LC

4. Też tak mam ★★★★★★★★★ OPINIA NA LC

5. Metro ★★★★

6. Nigdy się nie bałam ★★★★★★ OPINIA NA LC

7. Z Kacprem Ryksem po renesansowym Krakowie ★★★★★★

8. Niewiedza ★★★★


Grudzień

1. Dysk olimpijski ★★

2. Empatia i rozwój moralny ★★★★

3. Postawa twórcza a percepcja ekspresji emocjonalnej w muzyce ★★★★★★

4. Byłam sekretarką Hitlera ★★★★★★

5. Życie seksualne kanibali ★★

6. Rimbaud. Poezje wybrane ★★★★

7. Ludowa historia Polski ★★★★★★

8. Jane Austen i jej racjonalne romanse ★★★★

9. Paryski spleen ★★★★★★

10. Factfulness ★★★★★★★★


Istnieje jeszcze jeden powód, przez który tak lubię czwarty kwartał - to właśnie wtedy są moje ukochane Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. W tym roku inne, ale i tak miło było odwiedzić Expo, obejrzeć stoiska wystawców i kupić trochę książek. 

A jak Wasz ostatni kwartał? Co ciekawego przeczytaliście?

3 komentarze:

Copyright © Satukirja , Blogger