10/24/2021

10/24/2021

Podsumowanie trzeciego kwartału 2021



Cóż to był za kwartał! Patrząc na statystyki ostatnich trzech miesięcy, jestem naprawdę w dużym szoku. Takiej sinusoidy się nie spodziewałam. Jeden miesiąc bardzo dobry, drugi nieproporcjonalnie gorszy i ostatni znów dobry. To ostatnie zaskoczyło mnie najbardziej, ponieważ nie spodziewałam się takiej liczby. Ale! Do rzeczy. 

Na koncie trzeciego kwartału mam 29 książek, które dały 6960 stron! To o 15 książek - 2876 stron więcej niż w poprzednim zestawieniu. Rewelacyjna poprawa. Częściowo wróciłam do wieczornego czytania, a już na pewno ponownie staram się wypełniać książkami puste plamy w swoim harmonogramie. Co takiego udało mi się przeczytać? Dodaję skalę 1-10. 


Lipiec: 

1. Kobiety z klasą ★★

2. Czy naprawdę schamieliśmy? ★★★★

3. Wszystkie smaki Skandynawii ★★★★★★

4. Lolita ★★★★★ RECENZJA

5. Praga. Przewodnik ★★★★★★

6. Estonia i Helsinki. Przewodnik ★★★★

7. Upiór rodu Canterville'ów ★★★★★★★★

8. Nacjonalizm ★★★★

9. W poszukiwaniu nieznanego Kadath ★★★★★★

10. Opowiadanie z psem ★★★★★★★★

11. Psychowzroczność 

12. Mru Mru ★★★★★★★★

13. Mru Mru i jagoda ★★★★★★

14. Mru Mru i gwiazda ★★★★★★★★

15. Statystycznie rzecz biorąc ★★★★★★★★


Sierpień: 

1. Vaki. Lato skowronków ★ OPINIA NA LC

2. Kolor śmierci, odcień grobu, czyli 50 odcieni morderczej zieleni ★ OPINIA NA LC

3. Czas huraganów  OPINIA NA LC

4. Osobliwość ★ OPINIA NA LC

5. Legendarne kradzieże  ★ OPINIA NA LC


Wrzesień: 

1. Dzień bez teleranka OPINIA NA LC

2. Skazani. Historie skrzywdzonych przez system ★ RECENZJA NIEBAWEM

3. Ślicznotka doktora Jozefa ★ OPINIA NA LC

4. W cieniu Narcyza ★ OPINIA NA LC

5. W domu czarownicy 

6. Bal szalonych kobiet ★ RECENZJA

7. Almond RECENZJA 

8. Spotkanie w Positano ★ RECENZJA

9. Boginie RECENZJA


A jak wypadł Wasz kwartał? Co ciekawego przeczytaliście w ostatnim czasie? 

1 komentarz:

Copyright © Satukirja , Blogger