5/05/2019

5/05/2019

Podsumowanie kwietnia

Majówka już zbliża się do końca, co oznacza, że nadszedł czas podsumowania poprzedniego miesiąca. Zrobiło się odrobinę cieplej, więc zaczęłam więcej czytać - taki paradoks. Po prostu czytanie na świeżym powietrzu jest dużo mniej rozpraszające. Kiedy już zbiorę się w sobie i wyjdę na zewnątrz z książką, strony znikają w okamgnieniu. Też tak macie czy wolicie czytać na kanapie?

W kwietniu przeczytałam sporo, patrząc na ograniczoną ilość wolnego czasu - 6 książek, które dały 2012 stron. Średnia na dzień wyniosła 67 stron, więc także całkiem nieźle. Najważniejszą książką było dla mnie "Polskie mięso" Jasia Kapeli, a najmniej ważną "Taśmy rodzinne". "Dni bez końca" okazały się największym rozczarowaniem - spodziewałam się zdecydowanie lepszej lektury. Podobne są moje uczucia względem książki "Tajemnice Korei Północnej" - czegoś mi w niej zabrakło. Największym zaskoczeniem była "Bogini niewiary", ponieważ męczyłam tę pozycję strona po stronię już od kilku miesięcy, a kiedy usiadłam do niej tak naprawdę, nie mogłam się już oderwać. "Czas wyborów" również wywołał we mnie podobne pozytywne zaskoczenie po tym, jak od kilku tygodni zerkałam w stronę zalegającego egzemplarza na stosie.

A Wy co przeczytaliście w kwietniu? Dajcie znać w komentarzach, jakie lektury z poprzedniego miesiąca wywarły na Was największe wrażenie.

13 komentarzy:

  1. Czytanie na świeżym powietrzu jest o wiele przyjemniejsze. Niezły wynik, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać na świeżym powietrzu, a najlepszy mój czytelniczy okres pojawia się w wakacje, gdzie mogę czytać na plaży. Wtedy książki czytam w okamgnieniu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię czytać na powietrzu, podwójna przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz pogoda się robi to w sam raz na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dobrego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię czytać na świeżym powietrzu ale pogoda nie dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    https://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Polskie mięso" również bardzo dobre moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dni bez końca bym chętnie przeczytała

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Satukirja , Blogger